I když se to nezdá jako vpravdě fatální problém, americký Národní úřad pro bezpečnost NHTSA se domnívá, že možné zastavení vozidla v provozu kvůli prádzné palivové nádrži může vést ke vzniku dopravní nehody.

Proto nařídil svolat do servisů aktuální generaci supersedanu BMW M5. Servisní akce začíná 10. září a týká se 1645 exemplářů vozu.

BMW 3 (2018) při testování na Nürburgringu
BMW prozrazuje první informace o nové "trojce". Masku zatím neodkládá

V podstatě jde o to, že snímač úrovně hladiny paliva v nádrži se může přilepit ke stěně a nebude klesat s ubývajícím palivem. Kvůli tomu po nějakém čase palivoměr bude řidiči ukazovat, ře má v nádrži více benzinu než je skutečný stav. Ten sice bude mít chvíli radost, jak je jeho auto úsporné, ale pak se náhle vůz může kvůli prázdné nádrži zastavit třeba na frekventované dálnici. Což samozřejmě není úplně příjemná situace.

BMW tudíž zatím doporučuje majitelům těchto vozů, aby pro jistotu zajeli doplnit palivo vždy, když palivoměr ukáže, že v nádrži zbývá zrhuba čtvrtina benzínu. Tak by si ostatně měli počínat všichni motoristé, byť v jejich garáži jsou třeba naprosto obyčejná auta.