Jde totiž o vskutku zachovalý exemplář s nízkým počtem najetých kilometrů a dokonce ve speciální verzi Comfort Line z roku 1994. Jak už název napovídá, šlo o mnohem komfortnější a vybavenější specifikaci.

Čtěte také: Jak snížit spotřebu auta? Není to složité, těmto mýtům ale nevěřte

Varianta Comfort Line měla navíc tónovaná okna, kouřové zadní světlomety, centrální zamykání, otevírání kufru od místa řidiče, digitální stropní hodiny, zapalovač a v tomto případě také karoserii v červeném odstínu Rally.

Celkovému vzhledu ještě napomáhají deflektory vzduchu na předních oknech, zadní křídlo a vkusně chromovaná koncovka výfuku.

Jelikož se jedná o poslední faceliftovanou verzi, pod kapotou má rovněž už třináctistovku s jednobodovým vstřikováním benzinu o výkonu 68 koní (50 kW)

Čtěte také: Elektrická Škoda Vision E je konečně venku. Podívejte se

Korozi na autě prý nenajdete, vypulírovaný motorový prostor je přímo k nakousnutí a interiér vypadá, že voní novotou. Aby také ne, když má tohle „fáčko" najeto jen lehce přes 22 tisíc kilometrů.

Pokud máte o takto vymazlený Favorit zájem, inzerát najdete ZDE. Na ceně se budete muset s majitelem dohodnout, podle dostupných informací to ale vypadá, že by se auto mohlo prodat i za 100 tisíc korun.