První z nich je Ambition, která zahrnuje mimo jiné dvouzónovou automatickou klimatizaci, infotainment Bolero s osmipalcovým displejem, osmi reproduktory, Bluetooth a konektivitou SmartLink+ a digitálním příjmem DAB, dešťový senzor a světelný senzor, zadní parkovací senzory, 16palcová litá kola, tempomat s omezovačem rychlosti, asistent rozjezdu do kopce a vyhřívaná přední sedadla.

Standardem je také výškové nastavení a bederní opěrky sedadel řidiče i spolujezdce, sedm airbagů, loketní opěrka s 12V zásuvkou, příprava pro tažné zařízení a síťový program pro zavazadlový prostor i podélné střešní nosiče.

Nejlevnější provedení je zatím za 529 900 korun

Karoq s výbavou Ambition stojí nejméně 529 900 korun - za tyto peníze dostanete přeplňovaný litrový tříválec o výkonu 115 koní (85 kW), manuální převodovku a pohon předních kol.

Paket Ambition Plus pak za 15 tisíc korun přidává například LED hlavní světlomety, LEDkové mlhovky či rezervní kolo.

Škoda Karoq.
Prozkoumali jsme novou Škodu Karoq. Jaká je naživo? A budou i další verze?

Vrcholný výbavový stupeň Style (od 584 900 Kč) obsahuje nad rámec výbavy Ambition například LED hlavní světlomety a mlhovky s funkcí přisvětlování do zatáček, navigační infotainmentový systém Amundsen s osmi reproduktory, Bluetooth a konektivitou SmartLink+, barevný MaxiDot displej, přední a zadní parkovací senzory, adaptivní tempomat, systém bezklíčkového vstupu a startování, sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin či zatmavená okna. Standardem je také systém rozpoznání únavy řidiče, vyhřívaná přední i zadní sedadla a volant či stříbrné střešní ližiny doplňující chromový paket.

Paket Style Plus přidává za 23 600 Kč variabilní zadní sedadla, která se dají z vozu i zcela vyjmout, čalounění sedadel v kombinaci kůže a látky, rezervní kolo a zadní parkovací kameru.

Pro výbavu Style jsou ale k dispozici i další balíčky. Například paket Multimedia (za 26 tisíc) obsahuje infotainment Columbus s 9,2palcovým kapacitním dotykovým displejem, 3D navigací, WLAN hotspotem a 64 GB SSD pamětí a SmartLink+, bezdrátové dobíjení telefonu, systém Media Command a rozpoznání dopravních značek. Za 17 tisíc korun je možno zvolit také Paket Comfort s ovládáním víka zavazadlového prostoru kopnutím nohy pod nárazník, volbou až pěti jízdních režimů, personalizovaným klíčkem s uloženým nastavením vozu pro konkrétního uživatele a LED Paketem s ambientním osvětlením interiéru včetně LED proužků ve dveřích a palubní desce.

Později dorazí také levnější výbava Active.

Se čtyřmi motorizacemi

Motorová paleta se v předprodeji skládá ze čtyř pohonných jednotek. O nejlevnějším tříválci už byla řeč, druhou zážehovou jednotkou je přeplňovaný čtyřválec 1.5 TSI o výkonu 150 koní (110 kW), který umí v určitých provozních režimech odpojit dva válce. S patnáctistovkou stojí Karoq nejméně 574 900 Kč.

Škoda Karoq Coupé na neoficiální ilustraci.
Škoda Karoq Coupé: Jak by se vám česká novinka líbila jako kupé-SUV?

Vznětový motor 1.6 TDI o výkonu 115 koní (85 kW) s pohonem přední nápravy je k dispozici s manuální šestistupňovou převodovkou za cenu od 579 900 Kč. Stopadesátikoňový naftový dvoulitr (110 kW) je standardně spojen s pohonem všech kol a manuální šestistupňovou převodovkou, cena startuje na 669 900 Kč. Dvouspojkové automatické převodovky DSG se sedmi převodovými stupni jsou na přání k dispozici pro všechny motory za příplatek 50 tisíc korun.

Verze s motorem 2.0 TDI o výkonu 190 koní (140 kW) ve spojení s pohonem všech kol a DSG přijede až v první polovině příštího roku.

V první polovině roku 2018 dorazí i jeden prvek výbavy, který má Karoq jako první škodovka vůbec. Jde o digitální přístrojový panel, který řidiči umožní nastavit uspořádání velkoplošného displeje v přístrojovém štítu.

Objednávky na novou Škodu Karoq přijímá automobilka už od dnešního dne, první předváděcí vozy budou k dispozici u autorizovaných prodejců v říjnu.