Karoq by se totiž mohl dostat až do Brazílie, kde by pod logem Volkswagenu zaujal místo nového SUV. Všemu má napovídat registrace nového jména „Tharu“, které si Volkswagen zaregistroval právě v zemi Jižní Ameriky.

Informace z brazilského motoristického webu AutoPapo dále zmiňují, že tímto jménem Volkswagen označí právě nový crossover, který využije jako základ Škodu Karoq. A to hlavně z důvodu šetření na vývoji i produkci novinky pro tamní trh. Samotná výroba má ovšem probíhat v Argentině a Číně.

Řidič na Slovensku dostal rychlost za pomalou jízdu.
Řidič dostal pokutu za pomalou jízdu. Hned dvakrát za tři hodiny

Volkswagen by tedy na brazilský trh nevstoupil s chystaným crossoverem T-Roc, ale zcela novým modelem, který má oproti T-Rocu nabídnout více místa uvnitř a větší zavazadlový prostor.

Pod kapotu spekulované novinky se má objevit hlavně přeplňovaná čtrnáctistovka TSI o výkonu 152 koní (112 kW) a také modernější patnáctistovka TSI se stejným výkonem a s funkcí vypínaní válců, variabilní geometrií turbodmychadla a dalšími úspornými systémy. Jako převodovka poslouží šestistupňový automat.

Mazda CX-9.
Mazda chystá velkou technickou novinku, představuje naftový motor na benzín

Tharu má podle všeho v Brazílii nahradit současně vyráběnou starší generaci Tiguanu. Nový Tiguan už bude totiž pro tamní trh nabízen pouze ve větší sedmimístné variantě.

Díky předchozím krokům Volkswagenu i Škody jsou tyto spekulace vskutku uvěřitelné. Není to tak dávno, co obě automobilky rozjely vývoj levného vozu pro Indii ve spolupráci s koncernem Tata. I v tomto případě pak Škoda zaujala vedoucí pozici v projektu, přičemž nový model postavený škodovkou pravděpodobně ponese loga Volkswagenu.