Ayrton Senna se s monoposty McLaren třikrát stal mistrem světa (1988, 1990 1991) a automobilka mu tímto hypersportovním automobilem vzdává hold. McLaren Senna byl vyvíjen pod kódovým označením P15 a automobilka ho představila loni v prosinci. Přestože se jedná o okruhové náčiní, má Senna silniční homologaci.

Úplně prvním majitelem se stal britský podnikatel a sběratel automobilů David Kyte, jehož šasi 001 bylo náležitě vylepšeno oddělením McLaren Special Operations (MSO). Například dvoubarevné lakování je dělané přímo na přání nového majitele a jen příprava laku trvala ve dvou lidech čtrnáct dní. Na přídi vozu je vyobrazen okruh Interlagos, který měl Senna velmi rád. V interiéru samozřejmě nechybí Sennův podpis.

Lamborghini Aventador SVJ při rekordu na Nürburgringu
Přišla další čísla z "ringu". Nejrychlejší je tam teď Lamborghini Aventador SVJ

O pohon McLarenu Senna se stará vidlicový osmiválec se dvěma turbodmychadly. Maximální výkon dosahuje 800 koní a točivý moment vrcholí hodnotou 800 Nm.

Nový majitel si svůj klenot převzal přímo ve Wokingu z rukou generálního ředitele McLaren Automotive Mika Flewitta a následně s ním vrazil na 1400 kilometrů dlouhou cestu na okruh Paula Ricarda v Le Castellet. Společnost mu dělaly další McLareny, konkrétně 720S a 600LT.