Přivítejte nový Mercedes-Benz CLS. Uniklé fotografie ukazují i luxusní interiér

Ještě před premiérou nové generace Mercedesu CLS na autosalonu v Los Angeles se na veřejnost dostaly první fotografie zveřejňující konečný design novinky. Žádné překvapení se přitom nekoná a nový sedan se splývavou zádí skvěle zapadá do řady současných Mercedesů.

Mercedes-Benz CLS.
Zdroj: motoring.com.au

První záběry nového CLS zveřejnil australský web Motoring. Očekávaný Mercedes si tak můžeme prohlédnout naplno ze všech stran a dokonce i v interiéru.

Mřížka chladiče a nové světlomety zřejmě nikoho nepřekvapí, tyto prvky jsme viděli už na dřívějších fotkách přímo od automobilky. Předním nárazníkem ovšem CLS pokračuje ve stylu velkých (a zřejmě falešných) otvorů pro přívod vzduchu na stranách.

Na druhém konci pak vidíme poprvé celou záď s rovněž novými světlomety, které možná vypadají svým tvarem a umístěním trochu smutně. Kousek pod nimi na stranách se pyšní další výřezy připomínající otvory pro odvod vzduchu od zadních brzd. Celkově se ale Mercedesu vskutku povedlo "plynule" ukončit svažující se střechu, která je pro třídu CLS typická.

V interiéru se pokračuje trendem dvou velkých displejů spojených dohromady a ležících na vrcholu palubní desky. Podobné rozvržení má například třída E, S a dočká se ho i malý hatchback A. Pozměněný je pro CLS také volant, palubku lze mít v dvoubarevném provedení doplněném kvalitním dřevem a nakonec se i tady objevuje u dnešních Mercedesů hojně využívané různobarevné ambientní osvětlení.

Na více technických informací si budeme muset počkat do oficiální premiéry, která má proběhnout už zítra v Los Angeles. Prozatím ale víme, že velikostí by mělo CLS o něco povyrůst vůči předchozí generaci, která na délku měří 4940 mm, široká je 1880 mm a vysoká 1420 mm. Očekává se i snížení hmotnosti díky rozsáhlému použití hliníkových dílů karoserie.

V rámci motorizací budou ze startu v nabídce přeplňované čtyřválcové a šestiválcové benzinové i naftové motory. Všechny v kombinaci s devítistupňovou automatickou převodovkou. Možnost volby pohonu jen zadních nebo všech kol bude samozřejmostí. Na výkonnější verzi AMG s osmiválcem pod kapotou však určitě dojde také.

Tisíce aut na internetu
DRŽTE S NÁMI TEMPO PŘIHLASTE SE ×