Datum a místo, kde se představí Audi e-tron, což je první elektromobil této značky se čtyřmi propojenými kruhy ve znaku, je zatím neznámé. Nicméně, to, jak vypadá interiér, si již zájemci můžou prohlédnout. Zejména návštěvníci Královského divadla v Kodani, kde je nyní auto vystaveno. Zvenčí ho ovšem halí speciální maskovací fólie.

Technické údaje si zatím Audi nechává pro sebe. Odtajnilo pouze jediný - rozvor 2928 milimetrů. Z hlediska techniky si ovšem vůz připíše jedno prvenství. Bude prvním, který se bude prodávat rovněž s kamerami nahrazujícími vnější zpětný zrcátka. Toto řešení bylo sice použité již třeba ve futuristickém modelu Volkswagen XL1. Ten ovšem musel dostat speciální výjimku a navíc se jednalo o limitovanou sérii.

Koncepty Volkswagen I.D., I.D. Buzz a I.D. Crozz II.
Kolik stojí elektromobilita? VW jen za akumulátory utratí přes bilion korun

V Audi e-tron se bude obraz z obou kamer promítat na sedmipalcové displeje, které jsou umístěny v rozích obložení dveří. Obraz bude možné zvětšovat a měnit také úhel. Dokonce jsou k dispozici tři různé režimy zobrazování, pro jízdu na dálnici, pro odbočování a pro parkování.

Asi nepřekvapí, že valná většina funkcí se ovládá pomocí displejů. V centrální části palubní desky, která je orientovaná směrem k řidiči, jsou hned dva. Také přístrojový štít je digitální a rozložení jednotlivých ukazatelů lze měnit podle přání řidiče.

Zajímavým designovým i technickým prvkem je volič jízdních režimů. Masivní kůží pokrytá část slouží jen pro položení ruky, pohyblivá je jen levá kovová část.

Jelikož v autě bude při jízdě ticho, vestavělo Audi do interiéru špičkovou audiosoustavu firmy Bang&Olufsen. Zvuk se k cestujícím  šíří ze 16 reproduktorů za pomoci zesilovačem s výkonem až 705 Wattů.

Pozornost se věnovala i zdánlivým detailům. Například prošití v sedačkách vytváří motiv připomínající desku s elektrickými obvody. Další informace o voze Audi nepochybně podá během příštích dnů a týdnů.