Pagani tvrdí, že jde o mnoho víc, než jen o klasickou Huayru bez střechy. Kromě nebe nad hlavou totiž dostal Roadster několik zajímavých novinek, jež byste v kupé nenašli.

Torzní tuhost karosérie byla zvýšena, současně ale Roadster zhubnul o celých 70 kilogramů na konečných 1280 kg. Za všechno může použití nových kompozitních materiálů, přičemž snížení hmotnosti zajistilo i upravené zavěšení, které je z nové ultralehké hliníkové slitiny zvané HiForg.

Čtěte také: VIDEO: Chlapíci v dodávce si natáčeli vzácné Pagani. A pak do něj nabourali

Otevřená verze Huayry také dostala vyladěnou verzi přeplňovaného dvanáctiválce Mercedes-AMG o objemu šesti litrů. Nyní produkuje 764 koní (562 kW) a celých 1000 Nm točivého momentu. O zpracování veškeré síly se pak stará sedmistupňová sekvenční převodovka z Huayry BC.

Nové jsou i keramické brzdy Brembo s kotouči o velikosti 380 mm na všech kolech a pneumatiky Pirelli speciálně vyrobené pro Roadster. Upraveno bylo rovněž nastavení ESP s několika jízdními režimy.

Čtěte také: Mercedes-Maybach G 650 Landaulet je další šílené "géčko". Bude stát miliony

Šťastní zájemci si pak budou moci vybrat ze dvou druhů střech. Pagani totiž nabízí jak lehký karbonový panel s průhlednou středovou částí, tak mnohem klasičtější plátěnou verzi.

Vyrobeno bude pouhých 100 kusů, a jak byste uhodli, všechny jsou již zamluvené. Cenovka je tradičně ze světa Pagani – v přepočtu okolo 60 milionů korun.