Kombík pochopitelně nabídne větší zavazadlový prostor, jeho základní objem činí 520 litrů, což je o 20 litrů více než u předchůdce. Po sklopení zadních opěradel pak kapacite naroste až na 1638 litrů, tedy o 108 litrů více než u aktuální generace.

Opel také zmiňuje nárůst šířky i délky kufru.

Zadní řada sedaček může být dělená v poměru 40:20:40 a sedadla půjdou sklápět páčkou v zavazadlovém prostoru. Za příplatek výrobce nabídne také bezdotykové otevírání víka kufru.

Čtěte také: Nová Insignia oficiálně: Vlajková loď Opelu do prodeje zamíří v červnu

Insignia Sports Tourer ve srovnání s předchůdcem výrazně narostla. Na délku měří 4986 mm, je tedy delší o 73 milimetrů, rozvor se protáhl o 92 mm na 2829 milimetrů. Tyto změny se mají projevit podstatně prostornějším interiérem.

Ten je jinak stejný jako u dříve představeného sedanu. Palubní deska tedy byla natočena více k řidiči a dominantním prvkem je dotykový displej infotainmentu.

Novinku půjde vybavit ergonomickými sedadly s možností nastavování šířky bočních opěr sedáku a opěradla, dále s ventilací, masážní funkcí i pamětí nastavení. Vyhřívání bude dostupné i pro zadní sedačky.

Čtěte také: Opel představil crossover Crossland X. Novinka nabídne jen pohon předních kol

Zájemci ale samozřejmě budou moci vybírat i z dalších prvků příplatkové výbavy - seznam přitom bude hodně dlouhý. Najdeme na něm například adaptivní světlomety Opel IntelliLux LED Matrix, head-up displej, kamerový systém se záběrem 360° (tvoří jej čtyři kamery), vyhřívané přední sklo, adaptivní tempomat, udržování zvoleného jízdního pruhu zásahy do řízení, parkovací asistent s monitorováním pohybu jiných vozidel a objektů nebo adaptivní podvozek.

Pro kombík by měly být k dispozici i stejné pohonné jednotky, Opel nabídne také pohon všech kol.

Výstavní premiéra se uskuteční na březnovém autosalonu v Ženevě.