Donckerwolke, jenž je bývalým designérem automobilky Bentley, dokonce tvrdí, že pokud se podíváte na vozový park Jižní Koreje, kde jsou Kia a Hyundai dominantní, vypadají všechna auta stejně. To samozřejmě vytváří velmi nudnou podívanou a je proto potřeba, aby se od sebe auta více odlišila.

„Musíme dát každému modelu jeho vlastní osobnost. Je ještě brzy o tom hovořit, ale na konci letošního roku nebo na začátku příštího přijdou auta, která ukáží, že nepotřebujeme mít jednotný styl,“ řekl Donckerwolke v rozhovoru pro australský magazín Motoring.

Na druhou stranu ovšem designér dodává, že vzhled samostatné luxusní značky Genesis bude alespoň z počátku o něco zdrženlivější. „Genesis nebude designově hlasitý – jsme sebevědomá mladá značka zakládající si na designu a věříme v dobrý vkus a harmonii.“ dodává Donckerwolke.

Jaguar XK140 s karoserií Michelotto.
Fantazie. Nález v chátrající garáži vyrazil i expertům dech

Kdyby udělal Genesis přílišný humbuk se svým designem, mohl by hned z počátku odradit potenciální zákazníky. „Zjistil jsem, že dělat provokativní stanoviska je poněkud kontraproduktivní. Na jednu stranu stahujete pozornost, na druhou stranu však rychleji stárnete,“ říká designér.

Koncept Genesis Essentia představený na autosalonu v New Yorku byl tedy zajímavou designovou kreací, ovšem sériové modely Genesisu se jí ještě nějakou dobu nepřiblíží. Naopak Hyundai má v plánu přinést na trh pár zajímavých aut, která si rozhodně nebudou podobná.