Zatím jsou hotové tři, každý samozřejmě v jiném barevném provedení. Nejnápadněji přitom vypadá vůz kombinující dva různé odstíny modré, kontrastní lakování pak má také stříbrno-černý stroj. Třetí do party je tmavě modrý - tomu dodává jistou dávku extravagance alespoň světle modrý interiér.

Auta poputují k zákazníkům v Evropě i na Blízký východ.

Čtěte také: Bugatti Chiron prý zvládne zrychlit na 400 km/h a zastavit pod minutu

I když jsou uvedené Chirony prvními produkčními exempláři, nejde o úplně první nové "bugatky", které se dostaly "ven". Už loni v létě totiž po Zemi chodil člověk, který mohl řídit svůj vlastní Chiron. Saúdský princ Badr bin Saud totiž po autě toužil tak moc, že v létě od automobilky koupil auto, které Bugatti používá jako výstavní exemplář. Jde tedy o vůz, který byl k vidění například na ženevském autosalonu, kde měl Chiron premiéru (více informací najdete zde). 

Badr bin Saud k němu rovnou přikoupil studii Vision Gran Turismo. Ta vznikla nejprve jako virtuální auto pro počítačovou závodní hru, později ale v Bugatti postavili i reálný vůz, který světu představili loni na podzim. Nejzajímavější na něm ale je, že poprvé naznačil design právě nového Chironu.

Přečtěte si: Zde se rodí Bugatti Chiron. Výroba jednoho trvá až devět měsíců

Letos Bugatti plánuje vyrobit 70 exemplářů, celkem je v plánu pouhých 500 kusů, přičemž zhruba polovina je už zamluvena. Pokud byste si tedy rozhodli Chiron pořídit, museli byste se smířit s čekací dobou dlouhou asi tři roky.

Chiron, který aspiruje na titul nejrychlejšího produkčního automobilu na světě, pohání uprostřed uložený šestnáctiválcový a čtyřikrát přeplňovaný motor o výkonu 1500 koní (1103 kW). Klasické zrychlení z nuly na 100 km/h mu podle automobilky zabere méně než 2,5 sekundy.

Nepřehlédněte: Nespalte se. Tohle je pět motorů, kterým je lepší se vyhnout