Protože má M5 vůbec poprvé pohon na všechna čtyři kola, ovšem doplněný o speciální driftovací mód s pohonem pouze zadní nápravy, je úplně jasné, že budou chtít zákazníci občas dělat tak trochu „bordel“. A bordelem se myslí nejen spousta kouře, ale také spousta řevu od zadních gum.

Právě z toho důvodu vtisklo Pirelli dvacetipalcovým pneumatikám P Zero speciálně uspořádaný vzorek, který zajistí, že jen co začne guma klouzat, začne také kvílet jako na lesy. Protože když už driftujete s M5, tak prostě chcete, aby to všichni kolem věděli.

BMW M5.
BMW představilo nejvýkonnější M5. Má 600 koní a pohon všech kol

Vývoj pneumatik se však netýkal jenom teatrálního jekotu. Vedle toho, že umí speciální obutí hodně hvízdat, umí také poskytnout hodně dobrou oporu za jízdy, což je to, o co tady v první řadě kráčí.

P Zero ve verzi pro M5 využívá ve směsi pneumatik speciální polymery, původně vyvinuté pro monoposty Formule 1. Díky tomu má prý pneumatika maximum přilnavosti za všech podmínek, a aby toho nebylo málo, přední a zadní gumy mají odlišně poskládanou kostru, aby reflektovaly vyvážení auta.  Při vývoji se muselo pochopitelně počítat i s pohonem všech kol, se kterým M5 jezdí, pokud se zrovna nenachází ve zmiňovaném driftovacím režimu.