Podstatně levněji než stál před zhruba deseti lety se dá v současnosti koupit vůz TVR Sagaris. Auto poháněné čtyřlitrovým šestviválcem s výkonem rovných čtyři sta koní nadchlo díky skvělému poměru výkon/hmotnost. Na váze totiž ručička ukazovala méně než 1100 kilogramů. Zrychlení z nuly na stovku činilo 3,7 sekundy a maximální rychlost přesáhla hranici 300 km/hod.

Auto se veřejnosti představilo v roce 2005 a výroba začala o rok později. Originálních TVR Sagaris se nakonec vyrobilo necelých dvě stě a v současnosti je to cenný sběratelský kousek.

Do výbavy se dostane také audiosystém Fender
Volkswagen Beetle opravdu končí. Takto vypadá poslední edice "brouka"

Společnost Grex Automotive, která sídlí na španělském ostrově Tenerife, ovšem hodlá zážitky spojené s tímto vozem dopřát i dalším.. Proto připravila kit za cenu od 49 990 eur (cca 1 290 000 Kč), díky němuž získáte auto, které je k nerozeznání od originálního TVR. Jen na kapotě je samozřejmě jiné logo a pod přední kapotu si musíte namontovat jiný pohonný agregát. Ten si musíte koupit zvlášť. Ovšem i tak je to výhodné. Originál, který byl k mání i v České republice, stál totiž svého času téměř tři miliony korun.

Firma nabízí vůz připravený pro vestavbu osmiválce od General Motors, je ale možná úprava i pro šestiválce jiných výrobců. Zájemci by si ale měli pospíšit. V příštím roce vznikne jen 10 kitů.