Polestar, sportovní odnož automobilky Volvo, chce být výjimečná ve všech směrech. Dokonce chce měnit i proces, jakým zákazníci budou v budoucnu kupovat nové automobily. Švédská značka chce svým zákazníkům umožnit, aby v budoucnu mohli své vozy důkladně prozkoumat, nakonfigurovat a následně objednat online. Ovšem i pro Polestar jde prozatím o hudbu budoucnosti a do té doby, než vše dotáhne do konce, musí své vozy nabízet klasickou cestou – fyzicky na prodejnách. A prvním takový v polovině příštího oku otevře v Norsku, zemi elektromobilitě zaslíbené.

Startér-generátor nezvyšuje výkon pohonné jednotky
Kia řekla, kolik stojí elektromotory v jejích autech. Zaplatíme je kvůli emisím

Prodejna nazvaná Polestar Space se bude nacházet v Oslu, kde je momentálně nejvíce registrovaných elektromobilů v Norsku. Jde o první z více než 60 prodejen, které chce Polestar otevřít do roku 2020.

Thomas Ingenlath, šéf Polestaru, uvedl, že přestože společnost chce bořit zavedené vzorce při koupi nového vozu, zároveň uznává, že prodejny Polestar Space jsou velmi nutné pro interakci se zákazníky, mezi kterými se stále najde skupina, vyžadující fyzické osahání nového vozu.  

Prodejny Polestar se také stanou místem, kde se zákazníci mohou setkat s odborníky značky, kteří pomohou s jakýkoliv dotazem či přáním a kde se mohou také s vozy Polestar svézt. A to se vám na internetu nepovede.