Ferrari zákazníkům splní, co jim na očích vidí. Ale růžové auto vám neprodá

Luxusní automobilky plní majetným zákazníkům i ta nejšílenější přání. Pokud máte peníze, možnosti jsou neomezené. U Ferrari ale existuje jedno velké tabu. Jde o barvu karoserie.

Přelakování či nanesení růžové fólie si musí zákazníci zajistit sami.
Zdroj: Autogespot.com

Zlato, karbon, diamanty… Ve světě těch nejdražších automobilek jsme svědky nekompromisního přístupu „Náš zákazník, náš pán".

Takto se většina výrobců staví i k nabídkám barev karoserie. Dnes je prakticky možné u značek jako McLaren, Porsche, Lamborghini a dalších zažádat jakýkoliv odstín barevného spektra.

U Ferrari však narazíte, jestliže budete chtít své nové auto nalakovat růžovou.

Čtěte také: Policie v Miláně používá Ferrari po mafiánovi. Zabavené auto teď „šíří dobro"

V rozhovoru pro jeden zpravodajský kanál se totiž nedávno generální ředitel Ferrari pro Austrálii Herbert Appleroth zmínil, že růžová barva prostě neexistuje v nabídce automobilky, a to ani pro ty nejzámožnější zájemce.

Růžová dle Ferrari nezapadá do celkového charakteru značky. Oficiálně tedy italské supersporty v této barvě neseženete. Jde o pravidlo, kterým se automobilka zarputile řídí.

Čtěte také: Copzilla je nejdrsnější policejní auto na světě. Vy se ho naštěstí bát nemusíte

Appleroth ještě podotkl, že existuje i další výčet barev, které Ferrari zákazníkům nenabídne, tyto odstíny ale bohužel přesně nespecifikoval.

Pokud tedy zákazník opravdu chce neomezenou volbu v rámci barvy karoserie, musí si takzvaně za zády automobilky sám zajistit přelakování vozu nebo jeho potažení fólií.

I přes nevoli samotné značky, tak nakonec pár růžových Ferrari stejně bude existovat.

Tisíce aut na internetu