Galerie: Jeep Wrangler první jízda

Co se térénu týče, chyběl snad jen šnorchl. Brodivost 760 mm je sice nadprůměrná, ale pod hladinu člověk nevidí, takže bež "sahary" je jakýkoloiv ponor riskem. LED diodové přední světomety dodává Magneti Marelli. Ve srovnání s generací JK nabízí výrazně lepší svítivost. Denní světlomety našly své místo na vystouplých předních blatnících Také zadní lampy jsou LED diodové. Rubicon je vybaven M/T pneumatikami, díky terým jeho terénní schopnosti skutečně vyniknou. Na silnici jsou samozřejmě hlučnější a vyžadují obezřetnější přístup řidiče. Nový Wrangler je hodně o stylu. Páka pohonu všech kol vyžaduje pevnější ruku při řazení redukce. Wrangler je společně s "géčkem" jediným sériovým vozem, který je vybaven trojicí uzamyketalných diferenicálů. V terénu k nezaplacení. Interiér Wrangleru je překvapivě luxusním. Zde se Jeep hodně vynasnažil a JL se v závislosti na verzi může považovat za luxusně střižený offroad. Nový Wrangler lze pořídit s elektricky stahovatelnou střechy Sky One-Touch,  novým soft topem Zipperless Premium Sunrider a lehčím a snadno snímatelným třídílným hardtopem. Pětidveřová verze je na silnici daleko stabilnější při silném bočním větru. Rubicon testovací trať projel s přehledem jen s uzavřeným středem a redukcí. Zbylé dva zámky nebyly zapotřebí. Rubicon ve dvoudveřovém provedení se do terénu hodí nejvíce. Nájezdový úhel činí 36,4 stupně, zadní nájezdový úhel 30,8 stupňě a přejezdový úhel 25,8 stupně. Světlá výška překračuje 25 cm. Všechny verze lze během krátké doby odstrojit. Kopletní demontáž zabere méně než 14 minut. Sahara je více zaměřená na město. V terénu zvládně také hodně, limtem byly pouze silniční pneumatiky. I přes silniční zaměření jde pořád o pravověrný offroad. Bez ohleda na provedení. Pokud si zákaznk přeje, lze k Sahaře dokoupit zámek zadní nápravy. Vrcholem nabídky je exkluzivní paket Overland, který je k dispozici pouze pro Saharu a dodává jí luxusnější vizáž.