Galerie: Hodnocení TÜV ojetých aut vyrobených v ČR

Čím je Octavia starší, tím si vede lépe. Nejlépe na tom byla ve stáří 10-11 let na 46. pozici. Naopak mladé exempláře mají výrazně nadprůměrné množství závad. Ve druhé stovce skončily 2-3leté i čtyř až pětileté Škoda Superb 2. generace byla v kategoriích 6-7 a 8-9 let kolem 50. místa Superby ve stáří čtyř až pěti let se v míře poruch udržely nad průměrem, naopak dvou až tříleté spadly do hlubokého podprůměru Roomstery se mezi škodovkami drží průměrně. Ani Škoda Rapid (hodnocena v kategorií 2-3 a 4-5 let) se nedostala nad průměr Fabia není problematickou ojetinou. Starší exempláře jsou obvykle těsně pod čarou průměru Mladší naopak lehce nad ní Nejmladší exempláře Škody Yeti na tom nejsou úplně nejlépe, šesti až sedmileté vozy jsou ale už docela dost nadprůměrné První generace Hyundai i30 nepatřila určitě k nejméně poruchovým autům. V TÜV reportu je v pásmu hlubokého podprůměru Kvalita druhé generace se ale zvýšila a jsou v kategoriích 2-3 a 4-5 už jen těsně pod průměrem SUV Hyundai Tucson je v kategoriích 8-9 a 10-11 let podle TÜV nejproblematičtějším v ČR vyrobeným autem Hyundai ix 35 však už dosahuje o něco lepších výsledků Hyundai iX20 je zejména v těch mladších kategoriích nadprůměrně spolehlivé Malý Peugeot z Kolína se nejprve jmenoval 107. Nejstarší exempláře jsou hodnoceny velmi dobře Mladší 108 je pak spíše už jen průměrný O Toyotě Aygo platí v podstatě to samé, co o Peugeotech 107 a 108 V kategorii 2-3letých vozů například skončila na podprůměrném 80. místě Citroën C1 v původní verzi patřil k nadprůměrně kvalitním vozům, pak se jeho výsledky zhoršily Ovšem nejmladší prověřované kusy se opět dostaly nad průměr