Galerie: Automobily z Bratislavských automobilových závodů

Na kapotě auta vystaveného v Technickém muzeu v Kopřivnici je i znak bratislavského závodu Tatry Dodávka Tatra 603 MB Valník vzniklý z téhož vozu Na dobovém snímku je před bratislavským hradem Modernizovanou verzí Tatry 603 měla být Tatra 603 X Zejména záď je velice elegantní I boční silueta nevypadá vůbec špatně Designové řešení se zdá být minimálně inspirované jinými značkami Kombík odvozený od Tatry 603 vypadá rozhodně zajímavě Po rozchodu s Tatrou začaly Bratislavské automobilové závody spolupracovat se Škodou. Nejprve na vývoji Škody 720 Která měla mít několik karosářských verzí a design od Giuggiara Škoda 765 kombi Speciál má opět karosérii od Giuggiara a opět šlo o projekt, který skončil v propadlišti dějin Následně se v Bratislavě zabývali přestavbami vozů řady 105/120. Toto je verze s motorem vpředu Toto pro změnu zvětšená karosérie úřednického vozu NAZ Oficiál na podvozku Škody 1203 A také vytvořili malou dodávku Škoda Furgonet Ani ta se do sériové výroby nedostala Spíše zajímavostí pak je přepracované kupé Garde s pohonem předních kol a výklopnou zádí Design přídě se ale moc nepovedl A tak jediným opravdu sériově vyráběným osobním vozem v Bratislavě bylo kupé Garde Ještě na samém konci komunistického režimu se představila dodávka využívající díly z modelu Favorit